Guest Blogging on CANOE DESIGN

I'm super excited right now as I'm guest posting today on Anna fabulous blog canoe design, where she writes about architecture, interiors and the world of design. I stumpled upon her blog shortly after she started and since then I really love visiting it, as I always find lots of inspiration there. Make sure to drop by, too. It's definitely worth it.



Based in New York City, Anna features very often her architectural discoveries from right in front of her door step, of course aside from interesting buildings and interiors from all over the world. Fridays you can read a furniture series, for which she asks architects, interior designers or bloggers to share their favourite piece of furniture.

I was quite excited, when I recieved Anna's email a few days ago, in which she asked me, if  I would be willing to contribute to her Furniture Fridays Series. I have loved to! The piece I chosed you'll see here. Hope you enjoy it.
Thank you, Anna!





Ich freue mich riesig, dass mein allererster Guest Post online ist und zwar auf Annas tollem Blog canoe design. Sie schreibt dort über Architektur, Interieurs und alles, was mit Design zu tun hat. Es lohnt sich wirklich sehr, dort vorzuschauen.

Anna lebt in New York und so berichtet sich nicht nur über Projekte von überall auf der Welt sondern natürlich auch über ihre neuesten Entdeckungen, die sie direkt vor ihrer Haustür findet. Seit einiger Zeit gibt es die Freitags Furniture Serie, für die Anna Architekten, Innenarchitekten, Designer oder Blogger bietet, ihr Lieblingsmöbel vorzustellen.

Anna schickte mir vor ein paar Tagen eine Email, in der sie mich fragte, ob nicht Lust hätte, einen Post für ihre Freitagsserie zu schreiben. Und wie ich Lust hatte ... welches Möbel ich ausgesucht habe, könnt Ihr hier sehen. Ich hoffe, es gefällt Euch auch.
Herzlichen Dank, Anna!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...